Zdieľať

 

       Jedinečný videoklip ako prezentácia profesionálnych výrobkov od A-Technologies pre profesionálnych žonglérov.

Samotné Pixel Graphic Poi a A1 vám predstaví majster YUTA, ktorý pricestoval k nám na Slovensko až z Japonska a strávil tu týždeň plný vzrušenia.

     Už po vytvorení videa pre Electric show sme všetci vedeli, že ideme do ďalšieho projektu. Duo Aratron Aspis sú otvorení akejkoľvek kreativite pri prezentovaní ich výrobkov, či show. A tak sa časom pri otvorení E-shopu s výrobkami A-Technologies zrodil nápad osloviť niekoho zo svetovej žonglérskej elity aby elegantným spôsobom ukázal širokej verejnosti, čo tieto ,,hračky" dokážu a hlavne čo s nimi dokáže urobiť profesionál.
     Začali sme dumať nad vhodným scenárom, pretože ja osobne preferujem ak má takáto prezentácia aj svoj dej, priebeh, hlavu a pätu... Keď Igor a Kristínka prišli, že oslovili majstra Yutu z Japonska, pozreli sme si nejake jeho veci a začali sme vymýšľať pre neho maličký príbeh, do ktorého by sme napasovali celú prípravu A1 POI aj s nastavovaním krokov v ich originálnom software.
     A tak sme sa dostali k filmu Minority report od Stevena Spielberga, ktorý je jedným z mojich obľúbených filmov a povedali sme si, prečo nie? Prečo nepostaviť prezentáciu nastavenia A1 POI ako holografický obraz?
     Táto myšlienka nás všetkých veľmi nadchla a tak sme vymýšľali ďalej. Základný scenár bol nasledovný: Yuta brázdi svojou motorkou po nehostinných uliciach postapokalyptického sveta (je to veľmi obľúbená téma v poslednej dobe keďže sa blížil ten koniec sveta ... :-) ) a zakotví pri starom opustenom hangári, kde zosadne, otvorí obrovské oceľové vráta, pristúpi k malému tlačítku s logom A-Tech a spustí holografickú projekciu..." Nápad tu teda bol, už len to celé zrealizovať :-)
     Keďže Yuta tu bol len na týždeň. za ktorý sme mali všetko stihnúť a popri tom mal mať ešte aj workshop v Čechách a fotenie a iné aktivity, museli sme to vtesnať maximálne do dvoch nakrúcacích dní. V jeden deň sme si určili všetky ateliérové scény, čiže green screen a samotné žonglovanie a na druhý deň pripadlo nakrúcanie exteriérov, ako jazda na moste a hangár.
     Tieto dva dni boli skutočne čarovné, i keď plné zhonu a občasných problémikov, bez ktorých sa žiadne nakrúcanie neobíde, ale všetko sme dokázali vždy elegantne vyriešiť a celá koncepcia zostala zachovaná.
     Ja som pripravil detailný technický scenár vo forme storyboardu a rozkreslenými všetkými scénami. Úvodnú scénu s motorkou až po zábery s hologramom som rozanimoval v 3D software a vytvoril tak pre štáb animatic, podľa ktorého mali byť scény nakrútené. Tlačil som celú dobu na detaily a neodbočili sme ani o krok od pôvodnej vízie a vďaka tomu sa všetko podarilo ako malo.
     Viac Vám prezradíme v dokumente o nakrúcaní - Making of Poi Revolution.

Všetkým zúčastneným na tomto projekte veľmi ďakujeme a tešíme sa na ďalšie spolupráce :-)))

 

 

         

(pre zväčšenie kliknite na obrázok)

 

 

 

 

 

Roman Gregorička