Zdieľať

584 AEG ProCombi Smart Plus Oven

 

Homemedia sa pustila do projektu s veľmi dôsledným a vážnym klientom - AEG. Pod vedením reklamnej agentúry Alice in Tokyo sme dali dohromady, na prvý pohľad jednoduchý spot, no samotná výroba si vyžadovala absolútne sústredenie, presnosť a spracovanie mnohých detailov, ktoré vo výsledku určujú a predávajú značku. 
Ide o nový typ inteligentnej rúry na pečenie, ktorá komunikuje cez aplikáciu v tablete, alebo smartfóne a pomôže Vám jednoducho a rýchlo vyhotoviť večeru podľa Vášho želania. Všetky špeciálne funkcie a vlastnosti sme museli obsiahnuť v krátkom spote, prostredníctvom dvoch protagonistov a na jednej lokácii. Tú sme si vyhliadli v bojniciach hneď vedľa krásneho Bojnického zámku.
Kvôli nepriazni počasia (ktorú sme nedokázali ovplyvniť-ako to už býva), sme v interiéri, ako aj na terase musele zabezpečiť konštantné svetlo. Na pľaci okolo rekvizít a scény behalo niekoľko ľudí a spolu s food stylistom sa starali o korektne vyzerajúce potraviny a samotné jedlo, ktoré sa aj reálne pieklo v rúre. Tým pádom sme si mohli nakrútiť si časozber samotného pečenia, čo sme mali aj v pláne. Nakrúcali sa jeden deň a popri tomto zhone, kedy sme behali z miestnosti do miestnosti, presúvali nábytky, prezliekali hercov, leštili kuchynské linky a iné odrazové plochy, sa ešte dané situácie a produkty zároveň fotili. Nakrútené materiály sme si pramo na mieste strihali cez QTake aby sme videli náväznosti a mali tým pádom možnosť zmeny, alebo dotočenia nepresnej scény. Kamera bola použitá RED Dragon s optikami Cooke a záznam bol v rozlíšení 5K, aby sme zachytili aj ten najmenší detail. 
Takto sme makali naplno od skorého rána do neskorej noci (prakticky do začiatku nového dňa). Všetci na nakrúcaní odviedli maximálnu prácu, za čo im ďakueme. Postprodukcia bola však rovnako náročná, keďže sme sa z daného materiálu snažili vytrieskať maximum a vyhovieť tak náročnému klientovi aby dielo spĺňalo dokonale svoj účel.